سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آغاز به کار پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان ورامین

افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار امروز "4شنبه"، مورخ 93/10/17 از ساعت 15 تا 19 به همت بسیجیان پایگاه شهید مدنی حوزه 6 حضرت سجاد(ع) با اکران 16 فیلم در سالن شهرداری ورامین آغاز به کار کرد .

این جشنواره که در روز اول اکران خود با استقبال مردم شهید پرور شهرستان ورامین مواجه و بیش از 200 نفر شرکت کننده داشت تا روز جمعه به کار خود ادامه خواهد داد .

همچنین در روز پنج شنبه مورخ 93/10/18 به مناسبت میلاد پیامبر اعظم و امام صادق(ع) در جشنواره برنامه جشن با خوانندگی حامد محضر نیا برگزار خواهد شد.

234567




      

حامد محضر نیا در جشنواره عمار شهرستان ورامین

1

به نام خدا

پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عماردر شهرستان ورامین برگزار می گردد.به همت پایگاه بسیج شهید مدنی و با همکاری پایگاه بسیج شهید خدایی و معاونت فرهنگی شهرداری ورامین و کمک و یاری مردم و جوانان انقلابی همچون سنوات گذشته اکران فیلمهای جشنواره عماردر سالن اجتماعات شهرداری ورامین در روزهای 17، 18 و 19 دی ماه از ساعت 15 الی 19 برگزار می گردد. از ویژگیهای امسال جشنواره و تفاوت آن با دوره گذشته می توان به افتتاحیه با حضور خانواده معظم شهدا در اولین روز، سانس ویژه کودک و نوجوان در روز دوم،برگزاری جشن میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام در روز دوم(پنج شنبه) و اجرای حامد محضر نیا خواننده انقلابی نسل جوان، حضور برخی کارگردانان و تهیه کنندگان فیلمها،نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مرتبط و ... در کنار جشنواره اشاره کرد.