سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزارش سومین روز و اختتامیه اکران مردمی چهارمین جشنواره فیلم عمار

سوم روز و اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار امروز جمعه 92/10/20 در حالی به پایان رسید که جمعیت بسیاری در سالن شهید تاجیک شهرداری ورامین به تماشای فیلم نشسته بودند . در این روز فیلمهای شور و شیرین - سربازان بین الملل(توهم) - راننده - بحرین - مسافر ایران - سودای تو اکران گردید و مردم از تماشای آن ابراز رضایت کردند . در انتهای مراسم تصاویری از پشت صحنه برگزاری مراسم و مصاحبه  با تماشا گران در طی سه روز برگزاری جشنواره پخش کردید که با خنده های حضار مواجه گردید . اکران مردمی چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سالن شهید تاجیک شهرداری ورامین به همت و کوشش برادران بسیج پایگاه شهید محراب مدنی(حوزه 6سجاد(ع)) از تاریخ 92/10/18 لغایت 92/10/20 از ساعت 15 تا 17 برگزار گردیده و امروز به پایان رسید .

1

2

453

786

9



      

دومین روز اکران مردمی جشنواره عمار شهرستان ورامین

دومین روز اکران مردمی جشنواره فیلم عمار امروز پنج شنبه 92/10/19 از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار گردید . میهمان ویژه این روز جناب آقای اسلام زاده کارگردان فیلم مستند پیمانهای پنهان (تحولات سوریه) بودند که بعد از اکران فیلم مربوطه ضمن توضیح درباره نحوه ساخت فیلم در کشور سوریه به پرسش های میهمانان پاسخ دادند . در این روز فیلمهای مرگ بر آمریکا ، سربازان بین الملل (بی بی سی) ، فرزند کبیرکوه ، پیمانهای پنهان ، سربازان بین الملل ، پایی که جا ماند اکران گردید و جمعیت خوبی به تماشای فیلمها نشستند . در این روز فرمانده سپاه ناحیه ورامین در جشنواره حضور یافته و به تماشای فیلم فرزند کبیر کوه نشستند . این جشنواره به همت پایگاه بسیج شهید محراب مدنی (حوزه 6 سجاد(ع)) برگزار گردیده و تا روز جمعه 92/10/20 نیز ادامه دارد.

 

1

2

3

4


5

6











      

اکران فیلمهای چهارمین جشنواره عمار در ورامین در خبرگزاریها

 

4

1

2



      

اکران مردمی جشنواره در شهرستان ورامین

افتتاحیه و اولین روز اکران مردمی چهارمین جشنواره فیلم عمار امروز هجدهم دیماه از ساعت 15 تا 17 در سالن همایشهای شهرداری ورامین با میزبانی و مدیریت پایگاه مقاومت بسیج شهید محراب مدنی (حوزه 6 سجاد(ع) برگزار گردید . این جشنواره با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و با حضور مردم و خانواده های شهدا و بسیجیان اجرا و فیلمهای بابا خون داد ، سربازان بین الملل ، من خودم مدیر جلسه ام ، عقده سبز ، درختان حماسی ، رسید ، رقص بادبادکها ، ایران قربانی ترور ، معلمی برای یک استاد اکران گردید و الحمدالله با رضایت تماشاگران مواجه شد . این جشنواره در روزهای پنج شنبه نوزدهم و جمعه بیستم دیماه نیز از ساعت 15 لغایت 17 در سالن شهرداری ورامین با اکران فیلمهای جدید برپا خواهد بود .

2

1

3

5

6

6

7



      

اکران

در روز 5 شنبه مورخ 13 دیماه بعذ از نماز عشاء

فیلمهای باباخون داد ، من خودم مدیر جلسه ام ، شور و شیرین

در ورامین،خ ش چمران،مسجدمهدیه،پایگاه بسیج شهید محراب مدنی

با تعداد 30 نفر از بسیجیان پایگاه اکران گردید.

اکران

1

2